Jak nakupovat

Obchodní podmínky, nákupní řád XCENA.cz

XCENA.cz - značka, která drží slovo - dámské oblečení, pánské oblečení, dětské oblečení, prostěradla, povlečení...

1. Všeobecná ustanovení

Podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu XCENA.cz se řídí platnou legislativou a dále tímto Nákupním řádem - Obchodními podmínkami. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito Obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné. Pokud máte v jakémkoli bodě našeho Nákupního řádu nejasnosti či pochybnosti, kontaktujte nás. Naším cílem je vyjít zákazníkům maximálně vstříc.


2. Ceny zboží

Prodávající, provozovatel e-shopu XCENA.cz, společnost FIBA CZ s.r.o., je plátcem DPH, registrovaným v České republice. Veškeré ceny v internetovém obchodě XCENA.cz jsou uvedené v CZK a včetně DPH. Firmám - zákazníkům, kteří jsou plátci DPH v jiných zemích EU, je možné zboží dodat v cenách bez DPH, pokud tuto skutečnost doloží kopií s registrací u příslušného finančního úřadu. Akční zboží za akční ceny je možné objednávat jen do vyprodání zásob.


3. Objednání zboží

Objednávat můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě, tedy objednávce. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém procesu. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká dodáním zboží.


4. Potvrzení objednávky

Pokud zákazník uvede v kontaktních údajích správně svojí e-mailovou adresu, je mu na ní nejpozději do 24 hodin zaslaná rekapitulace - potvrzení objednávky. V případě nejasností má prodávající právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím poskytnutých údajů. Proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě, přesně a kompletně.
Platnost objednávky s vyšší finanční hodnotou si může prodávající ověřit u zákazníka telefonicky nebo e-mailem, před potvrzením objednávky nebo před odesláním zboží.


5. Způsoby platby

  • Platba na dobírku: platba probíhá při doručení zboží přepravní službou na doručovací adresu uvedenou v objednávce.
  • Platba předem: platba probíhá převodem na bankovní účet, číslo účtu: 43-6222630267/0100. Zboží je expedováno po připsání platby na náš účet.
  • Platba na prodejně v případě osobního odběru.

Pozor! Pokud v případě platby předem neobdržíme platbu do 21 dnů od vytvoření objednávky, je objednávka stornována.


6. Cena za přepravu, přepravné a balné

  • Platba na dobírku: přepravné a balné je 85,- Kč.
    U objednávky nad 1300,- Kč je přepravné a balné zdarma.
  • Platba předem: přepravné a balné je 45,- Kč.
    U objednávky nad 1000,- Kč je přepravné a balné zdarma.
  • Osobní odběr: zdarma. Zboží bude na zvolenou provozovnu dodáno do 5 dnů od odeslání objednávky. O možnosti odběru zboží budete informováni e-mailem.

Přepravu zboží zajišťuje Česká pošta.

Pozor! Uvedené ceny platí pro přepravu v rámci České republiky. Cena přepravy do jiných států je individuální a vychází z ceny konkrétního balíku. Ceny jsou uvedeny bez DPH.


7. Dodací lhůta

Veškeré zboží uvedené v internetovém obchodě XCENA.cz je vždy skladem. Termín dodání závisí na přesném čase odeslání a následně i potvrzení objednávky. Dále vychází z garantované dodací lhůty doručovací společnosti. Na území České republiky je dodací lhůta 24 - 48 hodin od doručení potvrzení objednávky. Tato lhůta je pouze informativní, ale zároveň je dodacím termínem, který je standardně dodržován v rámci expediční logistiky internetového obchodu XCENA.cz.


8. Vrácení zboží bez udání důvodu

U zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu má zákazník do 14 dnů od doručení zboží, nárok na jeho vrácení, bez udání důvodu. Zboží nesmí být použité, žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené. Zboží musí být odeslané ve vhodném, nejlépe originálním obalu, nejpozději 14. den od data odstoupení od smlouy na adresu prodávajícího - provozovatele e-shopu. Po doručení zboží bude zákazníkovi nejpozději do 14 dnů vrácená částka odpovídající kupní ceně zboží + nákladů na dopravu.

Způsob převodu - vrácení peněz probíhá stejným způsobem, jako bylo zboží uhrazené, nebo na základě vzájemné dohody.


9. Záruka a reklamace

Zákazníkům dodáváme pouze nové zboží, v perfektním stavu a v souladu se specifikovanými materiály či vlastnostmi. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Záruční lhůta počíná dnem převzetí zboží. Prodávající odpovídá za vady zboží, které se objeví v průběhu záruční lhůty. Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti, v souladu s platným právním řádem.

Záruka se nevztahuje na:

  • Běžné opotřebení.
  • Nevhodné a nešetrné zacházení, kterým dojde k poškození zboží.
  • Nesprávnou péči o textilní zboží a oblečení. Při praní a čištění dodržujte symboly uvedené výrobcem na etiketě.

Postup při reklamaci:

  • Reklamaci můžete uplatnit poštou nebo osobně.
  • Při reklamaci poštou zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naší adresu.
  • Do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaše kontaktní údaje, především doručovací adresu.
  • Přiložte nákupní doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem internetovém obchodě.
  • V případě oprávněné reklamace ma zákazník právo na vrácení peněz + náklady na poštovné. 
  • Řešení sporů - vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporů provádět je Česká obchodní inspekce, bližší informace jsou dostupné na stránkách www.coi.cz

Vaší reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží.
Adresa pro zasílání reklamací: Svět textilu, Pivovarská 415, Hostomice pod Brdy, 26724.


zpět